De terrassen gaan eindelijk weer open na een hele lang tijd dicht te zijn geweest het wordt zomer en iedereen krijgt weer zin om het huis uit te gaan en dingen te gaan ondernemen wat is er dan beter dan lekker het terras op gaan met je vrienden bij je favoriete kroeg en een mooi speciaal biertje te drinken in een mooi glas. Dit is voor mij een van de leukere dingen om te doen op de vrijdag middag na een lange dag werken, hier geef ik een kijkje op een paar bieren en bespreek ik de marketing ervan.  

De veddett IPA 

Vedett Extra Ordinary IPA is een erg lekker India Pale Ale. Dit bier is goed doordrinkbaar en zit vol smaak. Het heeft een zachte zoetheid van uit de mout en een frisse fruitigheid vanuit de hop. Een ronde bitterheid brengt deze India Pale Ale helemaal in balans een lekker biertje voor op de vrijdagmiddag en het is een van mijn favorieten. 

De Leffe blond 

De meeste mensen kennen dit biertje wel Leffe Blond is een authentiek blond abdijbier. Dit bier is soepel van smaak en licht bitter in de finish een erg tof biertje als je begint met het proeven van speciaal bier. 

De dochter van de korenaar Belle-Fleur 

De Dochter van de Korenaar Belle-Fleur is een troebel oranjekleurige IPA met een mooie witte schuimkraag. Deze IPA is fris en hoppig van smaak. Belle-Fleur is heerlijk om te drinken als aperitiefje of bij een pittig gerecht. Het alcoholpercentage van dit bier is 6,0% dit biertje is ook een van mijn favorieten ook omdat er wat minder alcohol in zit dan een normaal speciaal biertje dus kan je er ook wat meer van op. 

Deze bieren zijn alle 3 mijn favoriet ze zijn erg verschillend en hebben alle 3 hun eigen smaak maar toch vind ik ze onwijs goed. 

Er zijn duizenden bieren in de wereld. Als biermerk moet je dus erg opvallen dit kan door je etiket er mooi uit te laten zien of om ervoor te zorgen dat jouw biersmaak een groot liefhebber wordt in de bierindustrie. Op het internet wordt er vooral met veel gezelligheid gepromoot dit is ook terug te zien in de reclames er zijn dan veel mensen aanwezig die allemaal hetzelfde biermerk in de hand hebben. Er wordt ook veel gepromoot met merchandise bijvoorbeeld als je een sixpack haalt dat je er een petje bij krijgt of je maakt kans om iets te winnen. Ik vind dit een erg sterke manier van marketing. 

Naam: Victor Romein

Klas: MCE2a